Kbrkrt
Sbm050421
Mesleklere göre insanları genellemeyin.
12 yıl üni öncesi 6 yıl tıp fakültesi 4 yıl uzmanlık 2 yıl mecburi hizmet. 24 yıllık eğitim sonrası bu insanlar bu yerlere geliyor. Ve siz herkesi kendiniz gibi sanıyorsunuz ya hergün ne tiplerle ufraşılıyor bilmiyorsunuz.
Bu yorumlarınız çok iğrenç. Kimse kimseyi dövme hakkına sahip değil halletmek ne demek. Şiddetle neyi çözğyorsunuz.
Siz şimdiye kadar kafasına göre yolda insan çevirip üstten konuşuyor diye bir polisin dayak yediğini gördünüz mü
Ya da bi hakim davaya 15 dk geç kaldı diye darp edilip öldürüldü mü duydunuz mu.
Bunları geçelim okullarda ne öğretmenler var çocuklara psikolojik şiddet uygulayan hatta fiziksel şiddete varan kendini herşeyden üstün gören. Öğretmenler için duydunuz mu. Yada onlara da dayak hak hadi dönsünler ölsünler diyebiliyo musunuz.
Bir gün büyüttüğünüz çocuğunuz umarım çok başarılı bir doktor olur da sabırla özveriyle çalışıp kimseye surat asmak azarlamadan kendini sıkıp sayanın dayak yemeden öldürülmeden yaşar.