Berffinn kuzum 1 ay oldu doğum yapalı sezeryan oldum sadece yanımda 1 hafta annem kaldı sonra kimseyi istemedim
Balım hiç korkma o senin bünyene bağlı bir durum kendin çaba gösterirsen çabuk ayağa kalkarsın sadece kendine dikkat et üşütme ayağını sıkı giy ayağından üşütürsün dikişlerine dikkat et belki doktor demez sana biraz dikişlerini koru diye sen duşa girerken dikişlerini kapat eczaneden su geçirmez bantlar var ondan al duşa girerken
Berffinn kapat duştan çıkınca aç saç kurutma makinesi ile dikişlerini kurut dikişlerin nemli olmasın normal de de terletme mikrop kaptırırsın kuzum biraz da kendine dikkat et ağır kaldırma iş güç yapma sorun yaşamazsın doğum yapınca
Berffinn tatlı şeylere düş sütün olsun soğan ye günlük 1 bardak olsun süt iç