Berffinn
Naçizane tavsiyem 2 gün önce sezeryanla bebegu olan ablamın yanında duran biri olarak o ameliyat acısını çekerim dikiş ağrısından çocuğumu emziremesem de yinede sezeryan dersen anlarim ama normal doğum hayattır çekeceğin aci 1 gün sezeryanda bir ömür cunku iyileşme süreci cok uzun göbek kalıyor bel ağrısı oluyor acısını surekli ilac içerek geçiriyorsun normal dogumdaki gibi sut hemen gelmiyor bence açısından çok sonradan olacakları düşün normal doğumu kendine zorlaştırma ve kasma kendini cunku farkında değilsin ama çocuğu icinde tutmaya çalışıyorsun psikolojik olarak korktuğun için bunu kendine yapma rahatla ve sağlıklı olan tercihleri yap hem senin hemde bebegin için bu arada mecbur olmadığı taktirde devlet hastanesi sezeryan yapmıyor