Anneyedairr 48 saat sonra yeniden bir baktır istersen. Bir kaç kez böyle takip edebilirsen için rahat eder. Şuan erkense doktor da bişey göremez aslında ama rahim kalınlaşması vs görebiliyor. Oradan gebeliğin oluşmaya başladığını anlıyor. İçin nasıl rahat edecekse öyle yap canım🙏 Umarım gönlünce olur 🫶