Lokum Belissima evettt aynen.. bir de genel bir hastane politikasi olsa keske. doguma o kadar para veriyoruz ozelde.
Yaceemm Benim hastanem normal doğumda da sezeryan da da kabul etmiyor. Çünkü doğumhane diye bir alan var. Orada bayanlar koridorda yürüyorlar falan sancıları atlatirken. Doğumun yapılacağı oda da o alanda bir oda. Erkeklerin girişi ve çıkışı sıkıntı yaratacağı için kadınlar birde bndan dolayı telaş olmasın diye alınmıyor. Sezeryan da alınmıyor ama ben isterdim yanımda eşim olsun. Çünkü kendimi kimsesiz ve çaresiz hissettim ameliyathane nin içinde. Eşimin elimi tutmasını isterdim.
Harunnisa Lokum bende tam tersi esimi doguma sok.ak istiyorum ama esim istemiyor esimi kan tutuyor diye korkuyor ozel hastanede girebilir belki ama devletse eger kabul etmezler
Lokum Harunnisa 😊 özel hastane valla bizim eşim de girmek istiyor ama doktor istemiyor bakalım hayirlsii olsun
Emlyjams Lokum kızlar özellikle normal doğumda esler görünce tiksiniyormus. O görüntü onların bilincinden hic cikmiyormus ve artık anne gibi goruyolarmis bizi çekici bulmakta zorlaniyolarmis. Ben esimin beni o halde görmesini şahsen istemezdim. Ama spinal olursam bana dönük biçimde elimi tutup karnıma bakmadan benimle konuşup sakinlestirmesini isterdim
Lokum Emlyjams 8 Canım benim esin senin karşında olmuyor ki yaninda oluyor. Doktorun bulunduğu yerden neden sana baksın ve görsün. Öyle olsa biz de istemeyiz. Ama yaninda olacak sancina destek verecek acıyı sevinci aynı anda paylaşacaksınız.
Zhrnc Lokum şöyle söyliyim her doğum kolay olmuyor sezeryan da olsa Çünkü benim dogumum tek kelimeyle berbat geçti. Allahtan eşimi sokmadım ben doğuma Eğer eşimde benle girseydi çok net söylüyorum ameliyathanedeki tüm doktorları döverdi.
Zhrnc Lokum 24 gün oldu Kaburga, kalça, kasık, diz ağrısı çekiyorum Çocuğumu beşiğinden almak için hareket ettiğimde sanki 3 kiloluk bişey değilde 50 kiloluk birşey kucagıma almış kadar zorlanıyorum. Kısacası ağrılarım çok fazla oldu doğumdan sonra