GoncAli Lokum valla yazılan bazı cevapları şaşırarak okudum. Eşlerini normal Doğumda yanlarında isteyen bayanlar sezeysnda asla istemiyormuş ne saçma bir düşünce. Ben normal istedim ki normal bile olsa girecekti eşim ama bebek ters olduğu icin spinal sezeryan oldum eşimde girdi. Dünyanın ennnn güzel duygusu oğlumu beraber karşıladık. Eger genel anestezi olsa alınmıyor onu anlıyorum. Bu arada esiniz sezeryan boyunca kalmıyor ve doğumu görmüyor. Perde var o sizin elinizi tutuyor ayrıca Doğum bitene kadar kalmıyor bebek doğunca bebekle birlikte babada cikiyor ve sonrasında ki 30 dk. İşlem esiniz olmadan devam ediyor. Ben Maslak Acıbadem de doğurdum. Sanıyım hastane ile alAkali. Keşke eşinizi alsalar. Müthiş bir duygu
Lokum GoncAli selamlar.. benim de sizin gibi görünüyor durumum bebegim dönmedi. Kaçıncı haftada spinal oldunuz.? Doktorum 39a kadar bekleriz sezeryan için dedi.. Umarım esimde doguma girebilir çok sevindim sizin adınıza.
GoncAli Alazz abartmışlar kardeşim Almanya da yasıyor 2 doğumu da spinal sezeryan ve eşi her iki doğumada girdi. zaten eşinize girmeden dogumhaneye gerekli sterilizasyon yapılıyor ve doktor kıyafeti giyiniyor. Ya sonuçta fotoğrafçı da normal sezeryan her ikisinde giriyor. Zaten Doğum sonuna kadar değil bebis doğunca çıkarıyorlar
Alazz GoncAli demekki hastaneden hastaneye fark var bilemiorum ben cliniğe kayıt oldugum zaman bana bu şekilde bilgi verdiler her hastanenin yöntemi farklı demekki benm yaşadıgım bölgede böyle ama cok kişidende duydum 😌
GoncAli Lokum doğuma fotoğrafçı da mi giremiyor. Dr. Onu da danışsaydın KESK’e. Sonuçta özel anlar ve İnan Harika resimler o an çekilenler
GoncAli GoncAli Lokum bu arada epidural yapalım derlerse kabul etme. Spinal istiyorum diye diret. Epiduralde belden veriyorlar spinalde koldan
GoncAli Lokum valla pozitif düşünün pozitif olsun inşallah. Benim 38+6 sezeryan oldum. İnan varya cokkk memnun kaldım. Doktorum anestezicim masallah cok iyiydi. İlk 1 hafta dogrulurken biraz agri oluyor oda 1 hafta sona geciyor. Herşey güzel gönlünce olsun inşallah. Şimdi 2. Hamileyim. 7+5 olduk
Beratalpinannesii Serii valla ben gecem ınstagramda bi normal doğum videosu izledim zaten korkuyodum ertesi gün kosa kosa doktora gittim bana sezeryan yap diye 😄 erkekleri hiç düşünemiyorum sonuçta biz adet görüyoruz fln kan revan alışkınız onlar travma yasayabilir 🤔
Beratalpinannesii Zeynp evet bizde gebeliği öğrendiğimiz gün içgüdü başlıyor ama babalarda öyle değil canım maalesef bende doğuma girmesini istiyodum en başlarda ama geçen o bayanin yazdığını görünce kesinlikle dedim girmiyosun eşim çok istiyo çevredekileri manyak misin ne guzeliste girsin fln diyo ama yok dışarda beklesin sonra görsün orda beni fln o halde görsün istemem
Belissima Lokum Biz sezeryan olucaz eşimde girecek doğuma. Normal yada sezeryan ne farkeder ikisindede eş desteği gerekebilir
Lokum Belissima evettt aynen.. bir de genel bir hastane politikasi olsa keske. doguma o kadar para veriyoruz ozelde.
Mrvklnn Lokum sezeryana olası skntılar dikkati bozma ve enfeksiyon riski için alınmıyor evet normale alıyorlar ama bi erkeğin onu kaldırabileceğini sanmıyorum.eşinden soğuma ihtimali de olabiliyormuş
Xoxox dibuuu bir hastasının eşi sezaryende bayılmış anneyi bıraktık babaya noldu diye müdahale edelim dedik beni çok zora soktu dedi doktorum :)) normalde ikisine de alıyormuş bu olaydan sonra babaları sezaryene almama kararı almış
Xoxox Hem ben o kadar sancı çekeceğim ve dünyaya bir insan evladı getireceğim o benden ve kendi bebeğinden tiksinecek ay çok umrumda olur. Kendi nasıl doğmuş acaba altın suyuna batırılmamış ya anne karnında.