Bir daha geldi ve 1 damla kan doktoruma yazdım suyun gelmiş ped koy tekrar gelirse acilden girin dedi ne yapıcam elim ayağıma dolandı eşimde 3-11 arabayla gitti Allahtan gelirse ara hemen gelicem dedi ,panik yapacak diye anneme söyleyemiyorum stresten oturdum ağlıyorum korktum sanırım