Yoncaasakin 4 cm açılmamda epidural oldum doğum anına kadar 6 saat suni sancı verdiler hiç hissetmedim gelip gidip açılmama baktılar onuda hissetmedi ama en son doğum anımda sancıyı hissettim ıkınma hissi geldi 7 saatlik Doğum hikayemde yarım saat sancı çektim doğum içinde çok rahattı . Şimdi 2.ye hamileyim dua ediyrm öyle kolay olsun diye iğne yerinde Ağrı flnda olmadı gayet güzel herkese tavsiye ediyrm epidurali