Pemberuya mrvsrcn ayy benimde 12 sinde bende bir heyecanla bekliyorum inşallah vardır sizde de merakla hayırlı haberlerinizi bekliyorum ☺️
mrvsrcn Talihimyokbahtimkara evet sizin tavsiyenizle aldım bu markayı zaten, insallah bana da doğru sonucu vermiştim miniğim vardır sağlıklıdır 🌸🤲🏻🧡
Mom0813 mrvsrcn yaaa o zman mucizeeee geliyooo deseneee maşallah rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
mrvsrcn selime_gul01 bende yapmayı düşünmüyordum sonra duramadım yaptım iste böyle çıktı şimdi içim içimi yiyor 😂😂😂