Esrraadil Hznpla bebeqon sayfasına 274₺ yaptırdım çok güzel geldi, tulum, takım, yastık, battaniye 11 parça
Askiletotomsu Hznpla ben iki tane aldım 100 liraya trendyoldan Çokta beğendim Toplam 210 mu ne ödedik geçen hafta
Jatice Hznpla Mümkünse baskılı yaptırma diyorlar, baskının renkleri zamanla çıkıyor, nakışlı yaptırmak daha mantıklı. Rokokoevi çok güzel nakışlı bebe setleri yapıyor, vardır elbet başka siteler, araştırmak lazım.
sumelegi Hznpla yok ya isimli değil. Kendinden bi deseni var işte😂 10 parçaydı bıdı bıdı saçma sapan bir sürü şey var içinde
Tubayegin Kızlar merhaba yenidoğan hastane çıkışı takımı kaç tane olmalı sizce 40’ı çıkına kadar ki süre zarfında giydireceğim takım sayısı yani