Canım buraya yazana kadar doktorunu ara bence bende geçen yazdım 37 haftalık hamileyim afedersin sümüğümsü bi akıntı geldi sağolsun bir kişi yazdı oda @ipekveatlas millet yazma zahmetinde bulunmuyor yazanlar istisna zaten onlara sözüm yok ama gerçektende önemli konuya yorum fikir yazılmıyor ama saçma sapan şeylere yorum yapılıyor malesef yok karnım büyüdümü şakamısın sen kardeşim yok kaynanamla kavga ettim yok gebelikte kaçtane sigara içiyorsunuz bunları görüyorum ve bir sürü yorum oluyor bence doktorunu ara sor canım ama bence normal su gibi akıntı diyorsun bebeğin suyu haftalarda gidiceğini zannetmiyorum ama yinede mümkünse eğer telefon et telefon etme şansın yoksada eğer için rahat etsin tatlım bi acile görün derim sağlıkla gelsin inşallah bebişin❤️🙏