Dolunaybelinay Nus_12 isimli hastane çıkışı giydircem insallah battaniye olarak ta penye battaniye götürecem eylul bası henüz sıcak.
Gozde1909 Nus_12 ben bır cok seyını aldım cok az şey kaldı ıvır Zıvır okadar cunku hersey pahalanıcak dedıler ki olede de oldu bebek arablar falan pahalanmaya başladı sadece yıkama ütüleme asma kaldı bırde hastane çantam
Nus_12 Gozde1909 bende bu haftadan itibaren baslicam hastane çıkışı sipariş verdim iki takım baslicam artık yavaş yavaş bende
Aysekalkan gorky mama hiç aklima gelmemişti ama Dr neyi tavsiye ederse onu almak lazım birde en küçük de özel bı mama vermisdi premature olduğu için