Nus_12 kendime 2 tane pijama takımı biri kisa kollu biri uzun kollu yanima , yanima ince bir hirka çünkü tesettürlüyüm kısa kollu pijamayi giyersem üstüne hırka giyerim diye. geniş iç çamaşırlarımı aldim alt. onlardan koyucam baş örtü, kilolu bir insanım depend sıkabilir diye cocuk bezi koyucam . havlu , ıslak mendil hastaneden cikarken üzerime kiyafet , hastahanede giymek için terlik , çorap, göğüs ucu kremi . tuzlu çubuk , nescafe , atistirmaliklar ( ceviz kuru üzüm gibi) nescafe sezaryen olursam baş ağrısını alsın diye atistirmaliklar da normal doğumda cok fazka enerji kaybediyormussun bu yüzden alicam bir de bulanti olabilirmiş sirasinda bu yüzden tuzlu çubuk. ebeden dinlemistim bunlari internette. simdilik bunlar daha araştıyorum benim de ilk o yüzden cok fazla bilgim yok ☺