S1907 kbraa-13 benmde senn gibi arttı yavaş ,kesede gözükmedi üzmek istemem ama kimyasal gebelik gibi görünüyor,hakkında hayırlısı olsun
Hll983 kbraa-13 merhaba benimde iki kez betamda 10 puanlık düşüşler yaşanmıştı.İlk önce kimyasal gebelik daha sonra dış gebelik ihtimali üzerinde durmuştu doktorlar.İlk hamileliğimdi ve çok üzülmüştüm.Ama daha sonrasında kese gözüktü çok şükür. Stres yapmayın kendinizi yormadan bol bol dinlenmeye bakın
Papatya1997 Canım geç döllenme de olmuş olabılır benım mesela son adetım 9 şubattı ama doktor 20 subattan hesaplıyor 1 buçuk hafta gerıye attık cunku geç döllenme olmuş bende sıkma canını her şey olacağına varır 🙏🙏 Allah hayırlısını versın