Merhabalar 2 hafta önce hamile olduğumu öğrendim aynı gün beta hcg 44 küsürdü 5 gün sonra 129 küsrdü 6 gün sonra kadın doğuma gttiğimde kese oluşmamıştı 500lerde çıktı değer son adetimden hesaplanınca 6 haftalık olması ve kesenin oluşması lazımdı dünki testim 729 çıktı yavaş ilerliyo çok stres yaptm sizlerde nasıl oldu kimyasal gebelik olabilr dedi doktor takip ediyorz şimdi lekenmemde çok bi türlü rahatlayamadm üzülüyorm yerleşmeye çalışıyo olabilir dedi doktor. Güzel şeyler duymaya ihtiyacım var 😔