Hemsure ada58 sarma bende attım biber doldurup atıcam bide sanırım mantı tatlı olarak da koyayım dedim
EceDalgaciMahmutoglu bi cenazelerde, bi de dogumlarda, yemek yemeye gelen misafir kültürümüze bayılıyorum yaa.
Ksks07 Hemsure mozaik pasta sürekli koyuyorum ve bir sürü yapıyorum yine bitiyor 😂 aşırııı pratik hemende çözünüyor sadece birkaç kat sarmanızı tavsiye ederim hiç koku çekmemesi adına
Hemsure Ksks07 teşekkürler yazdım yapıcam inşallah bende süt kutularına yapıp atarım diye düşündüm 🙏🏻
ada58 Hemsure biberi çiğ koymanızı tavsiye etmem benm kayınvalidem koyuyor biberlerin tadı bi değişik oluyor iç malzemeleri kırılıyor. pişirip koyan var mı bilmiyorum ben bi fırsat bulup denicem.
MeriHera Hemsure ben kurabiye yapıp pişirip koyuyorum bakumlayınca da bir şey olmuyor sonra ısıtıyorum mis. Kekte koyuluyor ama kek 1 hafta falan en fazla
Hemsure MeriHera kurabiye tercih etmiyoruz pek kek de olurmuş ama 1 ay falan dayanması lazım bana 🤦♀️ Teşekkürler gene de
Ruveyda_baskapan Hemsure ben tart hazırlayıp buzluğa atıyorum, kek yapıyorum atıyorum , Elmalı kurabiye aynı şekilde
Ela6161 Umutunannesi92 ikiside ılık mi olacak yoksa sekerparenin buzu cözülüü sicak serbet mi? Bende fikir almis olayim :)
Umutunannesi92 Ela6161 sıcak şerbeti dokersen dağılıyor bir garip oluyor ikisini ılık dokersen güzel oluyor 🤗🤗sekerpareyi on dakika filan fırında bekletiyorum böyle 100-120 derecede filan çıkartıyorum ılık şerbet döküyorum güzel oluyor öyle 👏👏
ada58 Hemsure o zaman onlar yapamıyor canım 😂😂olabilir pirinçleri falan hep kırılıyor pişerken bi değişik oluyor tadı