ceren_1411 Derya aynen öyle valla anlayamıyorum doğum yapmış birinden ikram beklentisini 😵💫aşırı saçma geliyor
Derya ceren_1411 yapma boşver ben çerez stoğu yapmıştım birde doğdu diye tatlı almıştık gelene öyle verdim pratiğe kaç🌸
Hemsure Byz91 poğaçaları pişirip mi koyuyorsunuz ? Mikrodalga hemen yenmezse sertleştiriyor nasıl çözdürüyorsunuz acaba ?
Byz91 Hemsure evet pişiriyorum sıcagı çıkınca poşetleyip buzluga atıyorum. Kullanacağım zaman tepsiye koyup fırına veriyorum 5 dk kada falan ısınıyor ve sanki daha yeni yapmış gibi tazecik oluyor. Mikrodalga kullanmıyorum
Byz91 Hemsure kurabiyeleri de aynı şeklide yapıyorum çıkarıp fırına atıyorum onlar da yeni yapmış gibi taze oluyor
Hemsure Nsnese ya onlardan hazır paket alıp koymuştum dolaba şerbetlemek için ama burawni kurabiye çok iyi olur buzlukta sıkıntı olur mu ki
Hemsure Byz91 kurabiye olmuyor bizde gün tabağı gibi sarma dolma poğaça börek tatlı vs 😢 gene de teşekkürler
Nsnese Hemsure çıkarınca 10 dk kadar tutuyorum dışarı da tam erimeyince de sıkıntı olmuyor ilk sıcağı çıkmış şerbeti döküyorum gayet güzel oluyor
A_syma Hemsure Elmali kurabiye Gül boregi Tuzlu kurabiye Yufkadan kalem borek Bunlar konulabiliyor. Hepsi cigden konuyor yumurtasu surulmeden
Byz91 A_syma genelde pişirip koyarım ilk kez denedim Elmalı kurabiyeyi çıkarıp pişirdim ama içi hamur kaldı. Sade kurabiye koymuştum fındıklı onu pişirdim onda Bi sıkıntı olmadı ama. Acaba Elmalı kurabiye neden hamur kalmış olabilir sizin ki nasıl oluyor
A_syma Hemsure Saklama kabina pisirme kagidi koyuyorum oyle diziyorum. 2. Sirayada araya bi pisirme kagidi daha. Bide saklama kabina koymadan once cay tepsisi ile dondurucuda tek sira sogutuyorum. Hamur hali gidince saklama kabina dizip atiyorum. Hic bisey olmuyo