_ozlmm Kızlar haydi konuşalım hem zaman geçsin😂 yarın BİM’e bebek oyuncakları zıbın önlük yıkama filesi vs geliyor neler alacaksınız veya alacak mısınız
_ozlmm mmihri fisher price oyuncaklarından görmüştüm o marka iyi diye biliyorum kalitesiz olmaz herhalde ya zıbın için de yüzde yüz pamuk falan denmiş de bilemiyorum onu gidip bakmak lazım yine yumuşaklığına falan
_ozlmm Deletedmom83940 bende daha önce o markayı duymadım ama minderli olup 190 TL olması iyi bence ne kadar dandik olabilir ki 🤷♀️ Ben 101 den almıştım 250 TL mi neydi oda minderli fisher price idi
Nskyhn Deletedmom83940 küvet Trendyoldan baksanıza bı de çünkü BİM’e artık bazı şeyler eskisi gibi gelmiyor. Trendyolda set olarak indirimde daha uyguna oluyor
Gny18 Deletedmom83940 kuvet çok pahalı kız. Ben şok marketten eve sipariş ettim 99 tl kapıma kadar geldi aynı gün içinde teslim ettiler hemde.
_ozlmm Munure ben küvet almıcam ya kardeşimden kalma bi yuvarlak leğen vardı yıkamak için almıştık o zaman böyle katlamalı yoktu ama yine iş görüyordu 😂😂 şuanlık onu kullanmayı düşünüyorum 😂
Munure Hamisbirhemsire trendyola bakmadım aynı fiyat mi ben hepsiden baktım 270 di ay aynı fiyatsa hiç gerek yok