Fundatercuman teşekkür ederim. Ben bebek hareket ediyor büyüdüğü için de daha sert hissediyorum sanıyordum açıkçası. İlk hamileliğim çok da bu konularla alakalı ni insan değildim öncesinde o yüzden asla anlamadım sancım olduğunu. Doktor 15 dakikalık nst de 2-3 defa sancın olmuş hissediyorsun değil mi dedi hee onlar sancı mıydı ben bebek hareket diye hiç önemsemiyorum ki dedim. VE normalde o anki sancılardan çok daha fazla sancı diyebileceğim zamanlar oluyor. Meğersem kasılmalar beraberinde sancıyı getiriyor. Karnım aşırı derecede sertleşiyor çocuk kendini ittiriyor gibi sanki ama bi bölgede toplanıyor.