Patito__ 23mayiis17 gorunebilirde gorunmeyebilirde bnm 3500 flandi gorundu 2500 de gorunmemisti kimisininki gozukuyor
ikicocuk_biranne Mrv_123_bg ilk gebeliğimde 137 üç haftalıktı kese göründü. Kesinlikle kişiden kişiye ve makinadan makinaya farklılık gösterir
Mrv_123_bg ikicocuk_biranne ben soruyu yanlis anlamisim canim bebegi o sayılarda görmüştük kese daha erken gorunuyor dedigin gibi
23mayiis17 Ozlm0916 Umarım görürüz ya zaten beyan çok dusuktu 3 günde bir kan verdim yükselişine baktık o stres yordu baya
Ada-1712 Kızlar bende bugün gittim hastaneye bana göre 6 haftalık diye biliyordum hastanede 5 haftalık 5 mm kesesi çıktı benim gibi olanlar var mı ?
Yildiz028 Ada-1712 benimki de normalde bugun 7+1 doktor 4+4 uyumlu dedi Anlamdim gec dollenme oldu galiba
23mayiis17 Ozlm0916 Ben dün gece baktırdım betaya 2520 çıktı yarın da kontrolüm var 3000 olmuştur muhtemelen değer
Ozlm0916 23mayiis17 inşallah canıımm 😍😍 hastaneye giderken bi heycanlı oluyomki bende bizimde salı günü kntrolmz :)))
Yildiz028 23mayiis17 4216.60 5+5 de kesyi gotmustum bugun 7+1 kontrolum vardi bebegi gordum iki hafta sonra da allah nasip ederse kalp atisi icin gidicem ins.