İlk hamileliğimde 65 kg ile kaldım 83 kilo işe doğuma gittim.Doğumdan 5 gün sonra 68 kiloydum.Şuan ikinciye hamileyim 55 ile başladım şuan 65 kiloyum 19 haftalık hamileyim.Doktorum şekerden şüphelendiği için diyetisyene gönderdi şuan diyet yapıyorum umarım çok kilo almadan bitiririm hamileliği.Ben ilk hamileliğimde değil emzirmeyi bırakınca çok kilo almıştım ve fazlasıyla geri verdim.Sağlıklı olun hanımlar kilolar gidiyor