Benimde sağ tarafımda 5 cm çikolata kistim var. 5. Ayı denedik bu ay ovulasyon testi kullandım ilk defa ama sanırım yumurtam tam gelişmedi, net çıkmadı çünkü ikinci çizgi sadece bir gün diğer günlere göre koyu çıktı. Bu ayda ovulasyon testi ile deneyeceğim yine olmazsa doktora görüneceğim yumurtlama ile ilgili ve rahim filmi çekineceğim. Eşime bakıldı sorun yok. Benim de hormon değerlerim iyi çok şükür , amh biraz düşük 1,63. Doktorum 8ay- 1 sene deneyin dedi olmazsa tüp bebeğe gidin aşılama zaman ve maddi anlamda kayıp dedi. Bakalım süreç benim için nasıl ilerliycek. Umarım hepimiz en kısa zamanda çok uğraşmadan kavuşuruz miniklerimize🙏🏻🙏🏻🥹