Oelrlrkmemdmd Abcd12 Valla benimde 20 haftalıkken iki ayağıma yakıldı Kocaman ayağımın yarısı kınaydıııı meyveden falan değil bilimsel bi açıklaması yok doktoruma alttım vitaminden olmaz cildiyeye git dedi geçmezse ama 3 güne geçti