derinnguney yorukkizi Doktorunuz onay verdikten sonra inşallah hiçbir sorun yaşamazsınız. Korkmayın dinlene dinlene 15 dakikalık yürüyüşlerle çıkın yola.
RuDe yorukkizi Rica ederim🙂 Siz yine de yola çıkmadan doktorunuzla görüşmeyi ihmal etmeyin. Ekstra bir durum söz konusu olmadığı sürece bir sıkıntı yaşayacağınızı sanmıyorum doktorumun dediklerine göre🙂