Ben de o hafta civarlarında 8-9 saatlik bir yolculuk yapmıştım. Tabii öncesinde doktoruma danıştım. Sık sık mola vererek (ortalama 1-2 saatte bir) , yanına atıştırmalıklarını (ceviz, meyve, tuzlu çubuk kraker vs.) ve suyunu alıp ara ara yiyip içerek enerjini kaybetmemen ve molalarda da yürüyüş yapman önemli. O zaman senin için de daha rahat oluyor yolculuk. Bu şekilde biz gideceğimiz yere 12 saatte varmıştık ama hiçbir sorun da yaşamamıştık. Dönüş de aynı şekilde olmuştu.
Geçenlerde 28. Haftada yine aynı şekilde uzun yolculuk yaptım. 32. Haftada bu seferki dönüşüm ve doktorum bir sakınca olmadığını aynı şartların geçerli olduğunu söyledi. Yine rahat bir yolculuk oldu. Oturduğun yerin de senin için konforlu olması iyi olur bel ağrısı vs yaşamaman için. Yastık gibi destekleyici şeyler de alabilirsin yanına.