birmeleginannesii Kızlar 30 haftalık gebeyim fakat cinsiyet hala net degıl sag tarafta hissediyorum sureklı erkek dıyorlar dogrumu sızce bu 😂
Dilarabozdemir birmeleginannesii ben ilk hissetmeye başladığım andan beri sağda ve kız 🙈 36. Haftadayiz ve hala sağımda aşırı seviyor orayı. Siz 30 haftalık nasıl cinsiyetini öğrenmedini hala? Detaylı ulturason falan da mı olmadı? Hiç tahmin yok mu
Princessmom birmeleginannesii benm erkek ve solda. Sağa yatnca okdar rahat edyorumki hep solda çünkü. Banada ilk zamanlar seğirme solda hissedersen erkek demişlerdi ama bence değişiyor ya bebekden bebeğe 😊
birmeleginannesii mavi0811 iki kere kıza benziyor dendi ama bacaklarını kapatmıştı şimdi erkek bebek sağda olur dıyolar net öğrenmek için renkliye giricem inşallah bu sefer gösterir ☺️
Hamisbirhemsire birmeleginannesii benim bebeğim erkek ve hep yer değiştirir ama genelde solda duruyor
birmeleginannesii Dilarabozdemir ayrıntılı girdim bacakları kapalı çıkıntı yok kıza benzıyor dendi siyah beyazda bakmıştı net bişey demedi ikincise girdim oda benzıyor dedi ama bunlat tabi 18 le 20 haftalık arası dendi
birmeleginannesii Mavisperi yaa hayırlısı olsun inşallah saglıklı olması önemli ama insan da merak ediyor ister istemez böyle göstermeyince 🥰
MeyraRana birmeleginannesii doğruluk payını bilemem de benim oğlum hep sağdaydı hamilelikten tut doğuma kadar hiç sola geçmedi
birmeleginannesii MeyraRana benimkide öyle sürekli sağda tekmeliyor net de cıkmayınca aklımda şüphe kaldı bide göbek cizgisinden yukardaysa kahve rengı cızgı oda erkek diyolar sendede öylemi
MeyraRana birmeleginannesii göbek çizgisi koyuysa erkek diyorlardı benm bildiğim ve benmki baya koyu renkti ve doğum yaptım hala o çizgi geçmedi kalın bi şekilde koyu kahverengi duruyor sanki çamur akmış karnımdan
Sehergok birmeleginannesii benimki sağda erkek ama sağ sol diye birşey yok kuzenimin esininki de sagdaydi onun kızı oldu .
birmeleginannesii Dilarabozdemir 2 kere kız dendiktem sonra kızdır heralde dedim saglıklı olsun dedim ustelemedim ya eşim ve çevrem git renkliye gir net olsun dediler aklıma girdiler 😔
Melisanne 12 haftalık bebek anne karnında hareketi hissedilir mi bnde sol tarafta sol gobegimin yanı hisetim saniyelik bagrsakmi bebekmi bilemedim siz yasadnzmi melek anneler🤲🙏❤️