JEFF
Birkaç güne ağrılarınız azalıcaktır.Tecrübeme dayanarak söylüyorum mutlaka yürü.yattıkça nr ağrın ne sızın geçmiyor maalesef.Ben ilk doğumumdan 2 yıl sonra kist ameliyatı oldum ve sezeryan yerim gene açıldı ameliyatta.normalde 3-4 gün kalmam gerekirken ben 2. Gün çıktım hastahaneden bununda sebebi yürümemdi.Doktorunuz zaten size bunu mutlaka söyler yürüyün hareket edin.Öyle saatlerce değil tabiki sadece evde ufakta olsa hareket edin.