JEFF Allah doktorumdan bin kere razı olsun. Ben ağrı kesiciler ile mi iyiyim demiştim ayağa kalktıktan sonra. Hemşire güldü hayır ağrı kesiciniz bitti dedi. Çok iyi atlattım ameliyatı. Doktor ve kişinin acı eşiği önemli galiba.
Ağrılarınız geçecek inşallah, bol bol yürüyün ve pozitif olun♥️