Denizimannesii öncelikle çok geçmiş olsun:( 18 gün 38-39 derece ateşle karnım burnumda yatıp doğuma giren biri olarak sizi çok çok iyi anlıyorum. Covidden doktorum bana bebek gelişim aşamasını çoktan tamamladığı için etkilenme olasılığı yok demişti sadece ateş etkileyebiliyormuş onuda ilaçla kontrol altında tutmuştuk, doğumumda ertelendi..sezeryan olacaktım gün almıştık yine sezeryan oldu ama bebiş kendi seçti gelmek istediği zamanı… Kendinizi bnm gibi ağlayarak harap etmeyin bol C vitamini alın dut kurusu yiyin bol su ateş varsada paroldan başka bişi kullanmayın mutlaka enfeksiyon hastalıklarına gözükün ama doktorunuza danışarak ben birkaç tane kan sulandırıcıda kullandım çünkü…ama benm durumum gerçekten çok ağırdı doktorum kendi yönlendirmişti beni enfeksiyon doktoruna….Yani eğer ateşiniz yoksa ağır bi belirti yaşamıyorsanız hiç üzmeyin kendinizi harap etmeyin inanın doğumdan sonra insanın toparlanabilmesi çok zor oluyor ve kendinizi yıprattıkça şimdiden doğumun etkileride zor geçiyor.. dinlenin sürekli, dilerim en kısa zamanda atlatır sağlıkla bebeğinize kavuşursunuz