2 gün önce hastaneye gitmiş ve en az 1 gün de evde çekmiş olsa, 7 gün de doğumunuza var eder 10 gün. 10 günde de hastalık zaten geçmiş olur. Ben hamilelik öncesi coronanın en ağır varyantını çok da kötü şekilde geçirmiştim ve 10 gün sonra gayet iyiydim. Şimdiki varyantı ise tansiyon hastası olan abim ve babam geçirdi, soğuk algınlığı gibi atlattılar. Gripten farksız artık hiç korkmayın içinizi ferah tutup Ya Şâfi zikrini bol bol çekin bir şey olmaz Allahın izniyle 🤲