Yagmurogul gulsah_12 3-6 alarak çok iyi yapmışsın canım . Göğsünden gelen sıvıyı hiç yaşamadım doktora danış bence
3babymom Yagmurogul 27+6🌸 çoğu şeyleri aldık bayramdan sonra bebek cikolatasini yaptırırım pek bı eksiğimiz kalmadı 🌸