Tugba tuğbacım öncelikle ne olursa olsun boşanmayla birlikte mahkeme müşterek çocuğu babaya vermez, ancak çocuğuna kötü muamelede bulunmuşsan ve ispatlanırsa elinden alınır. Bir bebeğin anne sevgisine ve ilgisine en ihtiyacı olduğu dönemde senden almazlar, sigortan yoksa babadan hem iştirak hem yoksulluk nafakası alabilirsin, hatta bahsettiğine göre eşinden tazminat da alabilirsin. Bu süre zarfında baba yasal görüş günlerinde çocuğunu görebilecektir. Ancak çocuk erişkin yaşa geldiğinde baba velayet davası açabilir ozaman da çocuğun görüşüne göre hareket edilir çocuk kimi isterse onda kalır. Yasal hukuk süreci bu şekilde hatta aklında bulunsun boşanmaya karar verdiğinde eşin için uzaklaştırma kararı dahi alabilir yanına yaklaşmasını önleyebilirsin. Ancak tabiki iyi düşünmek lazım, anladığım kadarıyla yaşınız yirmilerde ve daha çok yeni bir evlilik, yeni evliliklerde eşler çoğunlukla alışamama süreci yaşayıp saygısız ve uyumsuz davranabiliyorlar. Evliliği kurtarmanın yolu çocuk değil konuşmaktır ve ilk 1,5 yılı yapılması gereken tek şey sadece sabır, empati ve fedakarlıktır. Ben buradan eşinin halaa seni sevdiğini anladım, umarım yapıcı bir konuşma sizi kurtarabilir.. hakkında hayırlısı