Canım hep aynı şeyleri duyuyorsun ama bak ben evleneli 3 sene oldu eşim aşırı solcu bende aşırı sağcı düşünün artık evdeki kavga dövüş hergün kapıya polis geliyordu hiç ortak yanımız yoktu çok seviyorduk hergün kavga ediyorduk bir kaç kez vurdu evi terk ettim falan artık hergün boşanmayı düşünüyordum sonra kaynanam beni kenara çekti daha çok yenisiniz evlilikte ilk 2 sene zaten kavga ile geçer ayrı iki insan aynı evde alışmanız 2 sene sabret sen kadınsın dedi ve onu dinledim iyi ki gitmemişim şimdi alıştık artık 1 senedir ne kavga ne hakaret ne bir kırıcı söz asla yok ve oğlumuzu bekliyoruz hemen kestirip atma derim ben her gün sabahlara kadar ağlıyordum şimdi o günlere gülüyorum hakkında hayırlısı olsun dualarımız seninle 🙏🙏❣❣