serpilctn benim bebeğim de öyle yapıyor fazla olanı atıyor , eğwr ki çok kusma olursa doktora götürün 🙏🏻 Biz de 2 ay 4 günlüğüz bebeğimi hep sırt üstü yatırıyorum yastık vs yok araştırdım bilim ve doktorlar sırt üstü yatarken boğulmanın söz konusu dahş olacağını düşünmüyor , güvenilir yatış olarak sadece sırt üstü öneriliyor 💐 bu arada mesela ben bazen fazla emziriyorum bebeğim hem normal kusuyor hem uykuda , iki sefer de malesef yine fazla emmekten aşırı şekilde bir kusma yaşamıştık sonra emzirmedim o şekilde