Mubufe Kızlar sezeryan da sonda takılmasına taktım kafayı 🙈 odada mı takılıyor yoksa ameliyathanede mi takılıyor
Emineklccc Mubufe ameliyathane de takmışlar hic hissetmedim çıkarmaya geldiklerin de küçük bir ağrı olacak dedi çıkardı cok az ağrıdı sonra geçti
eminegulbalci Mubufe bana odada taktılar. Bende çok korkuyordum ama hiç acımadı. Yani kendini kasmazsan 2 saniye sürüyor. Ben ilk kendimi kastım yapamadılar hemşire kendini rahat bırakırsan 2 saniye sürmeyecek dedi ve kendimi rahat bıraktım hemen bitti
2kizanasi Benim ilkinde çatala çıkınca odada taktılar gerçekten kötü bişey :) acaba istesek iğneden sonra takmazlar mi
Eslem_1 Tek bildiğim şu an Odada takmak isterlerse asla ama asla onaylamayacağım 😀 anesteziden sonra taksınlar
2cocukluana Belden uyusunca taktilar benim ameliyathanede bu ikinci arastirma hastanesinde olacak ne yaparlar bilemiyorum
Aalleeyynnaa Genel anestezi ile sezeryan olmuştum. Ameliyathane de taktılar ve anestezi öncesi takmak zorunda olduklarını söylemişlerdi. Ayık olmam gerekiyormuş,
ebrue66r Aalleeyynnaa bende genel anestezi olucam dün sordum önce takmamız lazım uyuyunca olmaz dedi nasıl geçti süreciniz çok korkuyorum ben panik atak var sakinleştirici de veremeyiz bebek var dedi 😞😞
Aalleeyynnaa ebrue66r bir kaç saniyelik bir şey inanın, kendinizi rahat bırakın bebeğinize kavuşmayı düşünün, hiç acı yok dersem yalan söylerim biraz acımıştı takılırken ama çıkarırken hiç hissetmedim ikisi de bir kaç saniyelik bir şey, herşey gönlünüzce olsun 🌼
Fatma0090 Mubufe ilk doğumda odada takıldı erken doğum Du 😞 suan tekrar hamileyim serklaj oldum serklaj olacagım zamn ameliyathanede takıldı uyusukken