Yapabilirsiniz tabi sonra hepsini birden ütülemek ağır geliyor yorucu oluyor bende 26 haftalık oldum aldıklarımın bi kısmı bi sepet olunca yıkadım ütüledim şimdi bayramdan sonra tekrar alışverişe çıkacağım o zamanda onları yapacağım evde 3,5 yaşında oğlum da olduğu için ara ara yapmaya çalışıyorum herşeyi