elmaserkc21_ benimki hareketliydi iki gebeliğimde ilki ikizdi 23haftafa erken doğum oldu kaybettim kız ge erkek Di ikisi de cok hareketliydi küvezde de cok hareketlilerdi 😞 suan erkek 20 haftalık hareketli ama Bi okadar inat ve nazlıyıdı bunun cinsiyetini gec öğrendik gizledi hep Sonunda gorduk pipiyi