Deletedmom_11 Merhabalar hanımlar ekşi yersen kız tatlı yersen erkek hurafesine karşı bebeklerinizin cinsiyeti nedir 😍 Ve tabi ah olsa da yesem dediğiniz şeyler de nelerdir 😋Bakalım ne kadar hurafe 😂
Melo11 Deletedmom_11 valla ben oğlumda hep kırmızı et aşerdim kız da da bir o kadar tiksinme var görmek dahi istemiyorum ☺️
EmineDefneGokce Deletedmom_11 evet hurafe ama kızımda hep ekşi yedim kavanoz kavanoz turşu yedim. Tatlı diyince de midem bulanırdı 😂 yine hamileyim yine ekşi yiyorum . Ekşi yoğurt turşu vs vs. Bakalım cinsiyet ne olacak. Tatlıdan yine midem bulanıyor . 😂
Balim25 Deletedmom_11 Ben kavanoz kavanoz turşu yedim suyunu bile içtim 😅 birde acı zaten çok severim daha fazla yemek istiyorum 😅Cinsiyetimiz de Erkek 💙
Deletedmom_11 bahar-1903 ah bazen diyorum ki Ya bu hissedilir atalarımız işte şunu yedin mi şu olur diyor ama yalanmış o zaman 😂😂😂
Deletedmom_11 Balim25 ah acı yaaa çiğköfte kısır 😂😂ay neyse susayım şimdi canın falan ister gece gece 😂😂😂😂
bahar-1903 Deletedmom_11 bide hep erkek hissediyordum ama kızım olacak 🥰 ve ben hala erkek hissediyorum niye bilmiyorum 😂
northandmother Deletedmom_11 ilk hamile kaldım deli gibi acı ekşi yiyordum bı baktım ki erkek 🤣 ama şu an ekşi den midem bulanıyor bol acılı ve tatlı şeyler yiyorum
Motherbabys Deletedmom_11 Ben hep ekşi şeyler yemek istedim tatlı yerken midem bulandı ama oğlum oluyo🤲😌😅
girl_boy_annesi Deletedmom_11 en belirgin ayırt ettiğim şey kızım da etten tiksindim oğlumda et aşerdim
Kubra_miray_szr Deletedmom_11 alakasi yok ben ilk kızımda sadece tatli yedim şimdi 28 haftalık oğlum olacak hep eşki yiyorum tatlıdan soğudum yani bu insanin yapısı ile ilgili bisey