Yusufayazin__annesi Kizlar kimyasal gebelik yasadim kanamam yogun var betam 10 gunde 18 düştü doktor yatis dedi kanamam dan dolayi kimyadalfa yatis pluyor mu lutfen bakin ( kese vs hic bisey gozukmedi bu zaman a kadar
AhmetVeMustafa Yusufayazin__annesi merhaba geçmiş olsun öncelikle beta değeri 1 ayda kandan kayboluyor yavaş yavaş düşerek . Doktor neden yatırdığını açıklamıştır sanırım yoğun kanamadan dolayı kontrol altına almak istemiştir
Denizpyraz Yusufayazin__annesi kuzum ben kimyasal yaşadım bir haftadan fazla yoğun kanamam oldu. Adet oluyormuş gibiydi. Ağrım hic yoktu. Yatış olmadi hic.
Elilar2225 Bir bilgim yok ama yoğun kanamanız varsa yatış vermeleri daha iyi bence gözetim altında olursunuz
Yusufayazin__annesi Annesininportakali53 yok xanim görülmedi 21 haziran 151 22 hazirwn 202 25 haziran 211 27 haziran 39 28 haziran 18 dustu cnm
Yusufayazin__annesi AhmetVeMustafa canim hic bisey demedi ultrason da bakti sadece dedi yatis vericem bende cocuk yaninda kimse plmadigi icjn imza verdim geldim yarin ac karinla sabah 8 de hurda ol dedi 12 den sonra bisey yeme felan dedi
AhmetVeMustafa Yusufayazin__annesi düşük mü oldun kürtaj mı oldun muhtelemen parça görmüştür onu almak için yatış vermiştir ama açıklama yapmaması da bir tuhaf olmuş
Yusufayazin__annesi AhmetVeMustafa dunku doktor kimyasal buyuk ihtimal dedi bugun kide dusuk yapmissin dedi ultrason yapmasan
Yusufayazin__annesi AhmetVeMustafa dunku doktor kimyasal buyuk ihtimal dedi bugun kide dusuk yapmissin dedi ultrason yapmadan soyledi
Yusufayazin__annesi Denizpyraz anladim cnm bnmde agrim yok ama arada hafif sol kasik agrisi oluyor pedim 1 satte doluyor 2 3 gundur
Yusufayazin__annesi Tomrishatun bende 2 kez yasaim oglumdan oyle hic boyle olmadim kanamm pedim 1 satte doluyor
NilsuGunay Yusufayazin__annesi bende kimyasal gebelik yaşadım aynı sizin gibi kese görünmedi sadece kanda beta değeri önce belli bi süre düzensiz olarak yükseldi yükselmenin belli bi noktasından sonra düşüşe geçti tabi bu süreçte lekelenmeler kanamalar yaşadım bende ama çok hafifti benim yoğun kanamam olmadı değerlerimin düşüşe geçtiği zaman kimyasal gebelik yaşadığım söylendi 15 gün içinde normal bi adet gördüm 1 hafta anlayamamıştık ne olduğunu anlamak bir hafta sürmüştü doktora git gel takiple derken zaten adet görünce de değerler tamamen sıfırlanmıştı ben bu şekilde yaşadım çok geçmiş olsun
Sonikiuc Yusufayazin__annesi ben geçirdiğimde adet kanaması gibi olmuştu. 10 gün falan kanamam oldu ama öyle şarıl şarıl değil yogun adet gibiydi. Beta 30 kusurları çıkmıştı en yüksek sonra düştü zaten. Ama evde geçirdim acilde sedyede bile yatirmadilar. Kontrol ettiler en son rahim temiz eve gidebilirsin kanaman devam eder dediler.
Yusufayazin__annesi Sonikiuc benim en yuksek 211 cikti pazartesiden beri gidiyirum canim 3 gundur beta bakiyordu 1 saate pedim doluyor dedim ultrasonla bakim dedi baktifi gibi yatis dedi dunku doktor kimyasal dedi buyuk ihtimal bugunkude dusuk