tarcinnnn sedaboz_ yok ben de işte o şekilde belirgin fark görüyorum ama tam olarak insanların dediği şey mi onu anlayamıyorum :( göğsünün altına 4 parmak koyacak şekilde diyorlar sanki oluyor gibi de öff ne karışık işler
Hatice_gzr2505 Oykusy7 sguat bir buçuk saat yürüme merdiven inme çıkma 2 fincan ada çayı iç dedi bir de haftada 3 gün ilişki demişti ama eşim yanımda olmadığı için onu es geçtik 😂
Ebruhalime wisesmom yok açılmam sezeryan zaten ama aşağı inmiş bende hissediyorum bide bacak ağrım çok sizdede var mı özellikle geceleri
Senazeynep34 Hatice_gzr2505 Ay hadi inşallah 🥰 gözün aydın canım benim 😊 inşallah kolay bir doğum olur 🙏
Ezginur35 sedaboz_ benim de karnım aşağıda doktor çok bekletmek de istemiyor gelişimini tamamladığı için kordonu aşağıda dedi haftaya 37 de doğumu başlatacak 🙏🏼
Ebruhalime Ezginur35 muhtemelen bizimde öyle, geçen cumartesi 3 kilo 48 cm di. Cuma günü gidicem hazırlıklı gel dedi olmazsa hafta içi kesin alırız, diğer türlü bayram geç olur dedi
Ezginur35 Ebruhalime aslında haftaya perşembe doğumu düşünüyor çarşamba yatış vereceğim dedi 38 e girdiğimde alıcak
rumeysa_csrr sedaboz_ gidip bi idrar tahlili yaptır bide o sertlik olduğu vakit sık sık idrara cıkıyodum ben sende o durum varmıydı
Hatisyavuz sedaboz_ herkesin söylediğine kulak asmayın kizlar benimde 30da indi karnım ama oğlum gelmek bilmemisti doktorum öyle gozuktugune bakma daha inmemiş karnın demişti
sedaboz_ csmaknc Benımde o aralardaydı. 37deyim bakalım 😂 çok da beklemek istemiyorum aslında gelse keşke bi an önce