Umutluanne1 canım ben daha dogurmadim ama çok şükür değerlerime her ay düzenli baktiriyorum değerin 2.5 altındaysa sorun olmuyor ben bide ekmek falan hiç yemiyorum şeker yemiyorum tamamen sağlıklı besleniyorum o yüzden değerim 2.5 üstüne 1 yıldır çıkmadı çok şükür