Benim normalde yoktu gebeliğin ilk haftasında yaptırdım test çok yüksek olmamasına rağmen ilaç başlattı her ay düzenli kan tahlili verip hem kadın doğumcuma hemde dahiliye doktoruna gösteriyorum 27 haftadayım şükür bir sorunla karşılaşmadık ama takip edilmesi gereken birşey bebek içinde zararlı bir durum zeka geriliği düşük vs yapabiliyor