Selcannnn
Canım benim Allah razı olsun çok uzun yazıp vaktini bana ayırdığın için🙏 haftaya detaylıya gircem orda doktoruma tekrar sorarım yürüyüş iyi mi kötü mü diye çünkü şöyle bişey de var bünyeden bünyeye değişebilir bu yürüyüş mevzusu. Aynen ben de muz ,kaşar ,soda ,ceviz tüketiyorum yoğurt yiyip süt içiyorum tabi günaşırı olmasada 2 günde 3 günde yiyorum malesef ekmek çok tüketiom artık tam buğday ekmeğini tüketmem gerek. Ayrıca vitamin ilaçlarını da kullanıyom. Bu arada sen tetanoz aşısını vurundun mu?
Sana gün verdiler mi ne zamn doğum yapacaksın:)