Setis Bizde 23+4 bir erkek bir kızız. İlk üç ay kanamadan yattım arkadaşlar, sonra kalktım keyfini sürerken 21. Haftamda rahimde hunileşmeyle acil serklaja alındım. O günden bu yana yatıyorum 😞 serklajdan 2 gün sonra kasılmalarım oldu. İlaçlar serumlar havalarda uçuşuyor. Doğuma kadar da yatıcam. Onlar sağlıklı olsunlarda yatmaya razıyım. Bizim için dua edin ne olur 🙏 Rabbim hepimizi kurtarsın ve sağ salim evlatlarımıza kavuştursun inş 🤲