Seydayldrm 32.haftamdayım ve sağa sola yatmaktan artık Bi taraflarım acıyo 🙈 sürekli sırt üstü yatarken buluyorum kendimi geceleri.. Bi yandan korkuyorum bebeğe sorun olur mu diye ama sort üstü yatmaktan da kendimi alıkoyamıyorum sizler ne durumdasınız
Ozlem3302 Seydayldrm bende 27. Haftadayim en sağlıklı olan sola yatmakmis kendimi sağda buluyorum 😅korkuyorum gece hemen dönüyorum oda tekmelerle sağ olsun bana ceza veriyor
Eliferimm Seydayldrm bende 26. haftamdayım bahsettiğiniz gibi bir sağ bir sol derken kemiklerim acıyor artık rahatça yatmak istiyorum kilom da olduğu için bu sorun erken oluştu sanırım bende. Zaten dönerken karnımın içi acıyor ağrıyor gibi oluyor. Evelsi gün bende uyandığımda sırtüstüydüm öyle rahat etmişim ki ama endişe ettim bişi olur mu ki dıye idare edicez bakalım artık sizin yine azalmaya başlamış benim daha çok var 🥺
Sonikiuc Seydayldrm bende de ay durum var. Sırt üstü buluyorum hep kendimi ama normalde de yan yatan birisiyim. Fark edince hemen yana dönüyorum mecburen yoksa bebise zararı olabilir ☺
Merveofs Nas rahat oluyorsan öyle yat canım, ben de sırt üstü yatmayı özledim mesela asla yatamıyorum
Seydayldrm Eliferimm sağa sola dönerken gerçekten o kasık ağrısı tarifsiz ya Allahım hayırla sağlıkla gününde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻 🤗 trendyol dan hamile yastığı aldım ben onun faydasını çok gördüm sizde alabilirsiniz memnun kalırsınız hem doğumdan sonra da emzirme yastığı olarak da kullanılıyormuş 😇
Seydayldrm Sonikiuc işte bende zararı olursa diye korkuyorum, bende eşime söyledim gece beni sırt üstü görürsen uyandır diye 🙈 zaten saatte 1 tuvalete uyanıyorum bazen de eşim tam uykuya dalınca uyandırıyor yan dön diye 😄
Ceylincal Seydayldrm demekki vücudunun ona ihtiyacı var bırak nasıl rahat yatıyorsan öyle yat 🤗 Bende sürekli sırt üstü yatıyorum ve öyle rahat ediyorum, bebeğim zaten resmen yönetiyor sağa sola döneceğim zaman ☺️
Seydayldrm Ceylincal ihihihih 🙈🙈evet tekmeler ayak gezdirmeler falan sağolsun yön veriyorlar hayırlısıyla Bi doğsaydı her türlü yatış pozisyonu nu yapıcam valla 😄
annesinin_beybisi Seydayldrm 30 haftalığım her türlü yatiyorum sıkıntı olmaz bu kadar kafaya takmayalim🙂
Eliferimm Seydayldrm tavsiyeniz için çok teşekkür ederim, bakacağım :) sağlıkla kavuşmak nasip olsun bebeklerimize 🥰
aylakiral Seydayldrm ben bu durumu sordum aynı şeyi Düşündüm 40 yılda 1 ihtimal okadar kolaymıymış dedi doktor güldü:) Herkesin söylediği gibi vucud yönetiyor bizi bebek nasıl rahatsa o zaten dürtüyor bence endişe etmeyin🙏❤️
Sonikiuc Seydayldrm o da çok sin bozucu zar zor uyuyor insan zaten benim haftam sizinki göre küçük daha. 23. Haftadayim sağlıkla gelsin bebislerimiz
Seydayldrm Sonikiuc aynen tam uykum gelmiş uyumaya başlicam tuvaletim geliyo, gidip geliyorum tam uyuyorum bu seferde eşim uyandırıyor birde kızıyor muşum ben böyle iyiyim diye 🙈😄 hiç hatırlamıyorum bile 🙈 hayırla kucaklarımıza alalım inşallah 🙏
Seydayldrm mrcmrc1903 yani belimin altına koymuyorum yastığı ama koysam daha mı iyi olur, sadece yan yatarken karnımın altına koyuyorum yastığı 🤔