Papatya000 hulyaca hadş hayırlı ugurlu olsun pişman olmazsın en iyisini yaptın temız sonuçlarla çıkarsın inşallah ❤️
hulyaca Papatya000 canım bugün gittim doktora. Aşırı beğendim. Sürekli konuştu anlattı. Baya ayrıntılı inceledi. Şükür temiz de çıktı sonuçlarım. Çok teşekkür ederim önerin için tekrardan ☺️ 🌺
Papatya000 hulyaca çok şükür inşallah sağ salim kucagına alırdın 🤗 bende ikizlere gebeyim gittim çok memnun kaldım senınde memnun kalmana sevindim
hulyaca ogretmennanne Ben Yaşam hastanesi Zeynep Burcu Şeker’e gidiyorum. Doğum burda olmayacak ama muayenesinden gayet memnunum ben 😇☺️
HamdiyeDmr ogretmennanne Canım ben dünya hastanesi çağlar altundalın yanına gidiyorum valla tavsiye ederim baya iyi ilgileniyor
Papatya000 ogretmennanne kesinlikle ercan kayacan kendi klimiği var ve ilgi aşığı bir adam canım doktorum 🥰❤️
HamdiyeDmr hulyaca Etkinde Zeynep hanımın yanında doğum yaptı ben hayatımda ondan daha neşeli pozitif tatlı doktor görmedim gerçekten çok Güler yüzlü
Melmelo hulyaca merhaba batmanda artık hiç bir prinatoloji uzmanı yok. Sizce Diyarbakır’a gitmeli miyim yoksa kendi doktorumun muayenesi ile mi yetinmeliyim