hulyaca Merhabalar kızlar. Yarın 19. Haftaya giriyoruz. 21. Haftamda detaylı ultrason çektireceğim. Kime gittiğiniz kimi tavsiye edersiniz. Medicalpark da Orhan beyi duydum ama bi bilgim de yok. Siz n’aptınız 🤗
Princessmom hulyaca diyarbakırdaym ama mehmet irfan külahçıoğlu gittgm hastaneye haftada bir detaylıya geliyor. Ona gittim çok aşırı memnun kaldım çocugun bakmadgı bir noktası kalmadı uzun uzun güzelce ilglendi
La_Liberte hulyaca ben de Batman’da yaşamıyorum ama İrfan Külahçıoğluna gittim. Memnun kaldım. 600 TL ödemiştim 😊
Papatya000 Ercan kayacan kliniğinde mehmet irfan külahçıoğlu var . Detaylıdada uzman doktor hiç vakit kaybetme ona git derim
hulyaca Papatya000 kendi doktorum Orhan beye git dedi de onu da bilmiyorum hiç. 🙈 dediğinize de bakayım 😇
Papatya000 hulyaca medical kazık 😂 sen araştır instagramdan irfan hocaya bakarsan ne kadar başarılı biri oldugunu göreceksin
hulyaca Papatya000 yaa fiyatları hiç bilmiyorum 🙈😅 bakayım instagramdan. Haftaiçi de randevu almam lazım bakalım
Princessmom hulyaca benm gittiğim hastaneye haftada 1 geliyor anlaşması varmış 500 tlye gitmiştm ben ama batmanda ne kdardır bilemiyorum
La_Liberte hulyaca evet ben buradaki doktor tanıdığıma da sordum o da İrfan beyi önerdi ☺️ Benim yaşadığım yerde detaylı ultrason yoktu diye Batman’a gittim mecbur. Ama pişman olmadım ☺️
hulyaca La_Liberte ben de normalde Mardin Dargeçitteyim ama Batman’da Zeynep Burcu Şeker’e gidiyorum. 21. Haftamda gideceğim bakalım detaylıya da ☺️
Papatya000 hulyaca valla şekerim irfan hocanın üstüne yok akıl karıştırmanında anlamı yok adam uzman batmandada üstğne yok zaten diğerlerş cihazkarı bile yeterrsiz doktorum söylemişti
hulyaca Papatya000 Bayramdan sonra İrfan beye gideceğim arayıp sordum da bugün zati 😇 normalde direkt Orhan beye gidecektim. Burda herkes İrfan deyince ona gitmeye karar verdim 👍☺️
Papatya000 hulyaca hadş hayırlı ugurlu olsun pişman olmazsın en iyisini yaptın temız sonuçlarla çıkarsın inşallah ❤️
Melmelo hulyaca merhaba batmanda artık hiç bir prinatoloji uzmanı yok. Sizce Diyarbakır’a gitmeli miyim yoksa kendi doktorumun muayenesi ile mi yetinmeliyim