Olmuyor-12 kızım 36+2 de doğdu sorun olmadı ve prematüre olarak da geçmedi, 34 35 haftadan sonta sıkıntı olmuyormuş doktor artık sancılar için ilaç kullanmana gerek yok demişti bana doğsa da sorun olmaz deyip kesmişti ilacı 34. Haftada, sadece her ihtimale karşı ciğer geliştirici iğne yapıldı