tarcinnnn Gorkeminannesi ben de öyleymişim geceleri hep uyurmuşum inşallah bana çeker oğluşum da ☺️🌸 sizin kızçe de inşallah abisine çeker 🤗
Gorkeminannesi tarcinnnn ahh amiinn oglum yengeç kizim aslan burcu olcak kismetse ama bakalım bizi neler bekliyo🤭😌
Melisakrtl Gorkeminannesi suni sanci ile dogum yapcam 2 hafta sonra bebek iri oldugu icin beklemek istemedi doktor bende cok zorlaniyorum artik :/ hakkimizda hayirlisi olsun canim
Haticenurozturk Gorkeminannesi hamileyken çok yaşadım karnımın içi gidikliyordu resmen karnımı okşamaktan uyuyamıyordum neyseki oğlum doğdu şimdi onu emzirmekten uyuyamiyorum😄😄😴
Feyzarda Ben kendim daha çok hickiriyorum. Surekli oluyor doktora sordum dalga geçti çok mu acı yiyorsun diye. Benim gibi hickiran var mı merak ediyorum .
Mrv135 Gorkeminannesi 27 haftadayim haftalardır hissediyorum ben de. Dün gece de bekledim hıçkırık bitince uyudum 😄😍😍😍 Bir de bazen hickirdikca sinirleniyorlar galiba. Aşağıdan hıçkırık gelince yukardan tekme geliyor hemen 😂😂 başı aşağıda benimkinin.
Gorkeminannesi Mrv135 benimki çapraz duruyo sanki aşağılarda ama sol tarafta hissediyorum ben tabi bu bizim için farketmez sezaryen olacağı icin😌 oglumunkini tam asagida hissediyodum ilk gebelikte yani☺
Zeynep00_ Gorkeminannesi hemde her gece hissediyorum 34+3 oğluşumla 🥰 minik minik atiyo çok heyecanlıyız 🤲💙