Gorkeminannesi 34+5 beş on dk oldu hâlâ hickiriyo kizim siz de hissediyo musunuz bu hickiriklari ben ogluma hamileyken de cok hissediyodum pıt pıt diye atiyo surekli🥰
Twinmommm Gorkeminannesi Ya ben çok hissetmiyorum ikiz olmasına rağmen ama belki haftam erkendir şuan 27+4 üm sizce hissedermiyim ? Gerçi her anne hissetmeye biliyormuş 😬
Melisakrtl Gorkeminannesi hemde nasil korkuyorum acaba biseymi oldu bu pit pitlar durmuyo diyorum gunde 4.5 kere hickiriyo oglum 36 haftaligiz bizde teyzesi :)
Obirgebe Gorkeminannesi dün gece aynısını yaşadım birde karnınızın dışına dönük değilde içeri dönük olduğu zmaan çok farklı oluyor 😅 kısada değil rahat bi 10 dk sürüyor hepte geceye denk geliyor 😂
Gorkeminannesi Betullyillmazx ogluma hamileyken daha aşağıda hissediyodum yeter diyodum artik kendi kendime 😅 simdi o kadar aşağıda degil ama merak ediyodum gene hissetcek miyim o hıçkırıklari diye 😌
Gorkeminannesi Twinmommm 8 hafta sonra hissedebilirsiniz ben suan hissediyorsam🤭 belki biraz daha geç de olabilir ama bu oyle bisey ki hissetmemek pek mümkün degil gibi😌
Gorkeminannesi Melisakrtl maşallah normal dogumu mu bekliyorsunuz bizim sezaryen olacağı için 4 haftadan az kaldı 38+4 gibi dogum olur diye düşünüyorum 🥰
Gorkeminannesi Seda70 nerdeyse iki hafta olcak kontrole gitmeyeli şehir dışında olduğum için böyle hickirmaya başlayınca biraz daha büyüyüp geliştiğini farketmis oldum simdi daha da merak ediyorum doner dönmez kontrole gitmek için gun sayıyorum valla ☺
Yigitinannesi_ Gorkeminannesi 33 haftalık olcz hıçkırk hafif kaliyo tekmelerden uyuyamiyorm asıl ben ilk oglumda son günler boyleydim bu erken başladı hıçkırk olsa dinlemicem yatcm uyucam bi sert sert tekmeler geliyo canım acıyo 😂😂
Gorkeminannesi Yigitinannesi_ sert tekmeleri nadir de olsa ben de yaşıyorum ve bunun surekli olmasını dusunemiyorum😅 naif bir minnoş var sanirim içimde 🥲🥰
Melisakrtl Gorkeminannesi suni sanci ile dogum yapcam 2 hafta sonra bebek iri oldugu icin beklemek istemedi doktor bende cok zorlaniyorum artik :/ hakkimizda hayirlisi olsun canim
Gorkeminannesi tarcinnnn bizde de oyle oluyodu sanki beraber yatıp beraber uyaniyo gibiydik gozumu açtığım gibi hareket ederdi gunaydin der gibi🥰 bikac gundur basladi hıçkırıkları canı sagolsun kızçemin😌
tarcinnnn Gorkeminannesi kıyamam olsun ciğerleri gelişiyor öyle düşünün :) benim 1 haftam kaldı o zamana kadar beraber uyuyup uyanırsak doğunca da aynı oluyor diyorlar 🤩
Gorkeminannesi tarcinnnn oglumda oyleydi hamileyken gece uykusuzlugu yaşadığımı hic hatırlamıyorum hamileyken suan 4 yasinda masallah bebekliginden beri gece uykusu uyku düzeni iyidir sizinki de oyle olur inşallah 🥰🧿🤲🏻
tarcinnnn Gorkeminannesi ben de öyleymişim geceleri hep uyurmuşum inşallah bana çeker oğluşum da ☺️🌸 sizin kızçe de inşallah abisine çeker 🤗